Клієнту

Гарантія, обмін, повернення

Гарантія

Усі товари в мережі ringoo мають відповідні сертифікати та висновки для продажу на території України.

Якщо гість отримав товар неналежної якості, обмін та повернення товару відбувається після висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені. Гарантійний термін зазначено в описі кожного товару на сайті. Гарантія надається терміном від 14 днів до 36 місяців, у залежності від товару. Гарантія може бути надана виробником або продавцем. Підтвердженням гарантійних зобов’язань служить гарантійний талон виробника або гарантійний талон продавця.

УВАГА! Транспортування габаритного товару (більше 5 кг) до сервісного центру відбувається за рахунок споживача через службу доставки Нова Пошта.

 

+38 097 090 87 07 (докладніше про умови обміну та повернення товару)

Обмін та повернення товару належної якості

Обмін та повернення товару, придбаного в мережі ringoo, відбувається відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». Ви можете протягом 14 днів повернути товар, якщо:

  • товар не використовувався;
  • збережено його товарний вид;
  • збережені споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • є розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Стаття 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі.

Роз'яснення:

  • новий товар реалізується з заводськими захисними плівками; зарядка, гарнітура, будь-які дроти і батарея повинні також бути закриті захисними плівками; слід пам'ятати, що пошкоджувати ці елементи упаковки не рекомендується; так само, мають бути відсутні потертості та подряпини на виробі;
  • вся електроніка поставляється з програмним забезпеченням за замовчуванням; перевірити, використовувався пристрій чи ні, може авторизований сервісний центр або менеджер з прийому товару; у разі виявлення сторонніх програм, змін у налаштуваннях, слідів використання (файли, фотографії, замітки, відеозаписи) магазин може скористатися правом відмовити клієнту на підставі порушення відповідного пункту;
  • при втраті документів, інформаційніх даних, або при зірванні пломби на товарі, вам може бути відмовлено у поверненні чи обміні; розрахункові документи, оригінал чека та гарантійного талона необхідно надавати для повернення коштів;
  • поверненню підлягають тільки нерозпаковані аксесуари; якщо є сліди відкриття аксесуара або спроби повторного запаковування (особливо це стосується ПЕ упаковки або блістерів) - товар повернути неможливо.

Стаття 8. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, встановлені законодавством, має право вимагати: пропорційного зменшення ціни, безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк або відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

Доповнення:

  • вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник або підприємство доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право, брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника. Повний і актуальний текст редакції Закону про захист прав споживачів;
  • споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.